Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki

Teraz jest 10 lut 2025, o 16:32

Strefa czasowa: UTC + 1

Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 mar 2013, o 15:03 
Użytkownik

Jako, że jestem osobą początkującą w C i nie mającą doświadczenia w tym co robię, chcę uczyć się z innymi takimi jak ja. Dlatego proponuję otworzenie tzw. submneu dla chcących uczyć się razem. Albo może inaczej na błędach innych. Polegało by to na tym, że ktoś proponuje temat realizacji jakiegoś urządzenia, np. na podstawie ATB, czy płytki własnej konstrukcji. Oczywiście urządzenie nie może być skomplikowane bo tylko chodzi o naukę. Po luźnych pogaduszkach dochodzimy do wspólnych ustaleń na temat jego działania, i wtedy każdy osobiście zabiera się do pracy (lub np. w zespole) i po pewnym ustalonym czasie wkleja swój efekt pracy. Przewodniczący, tupu osoba która posiada sporą wiedzę na temat j. C skomentuje kilka prac godnych uwagi, i następnie wspólnie przeanalizujemy jej kod. Zastrzeżeniem natomiast jest, iż każdy kod powinien być jak najbardziej czytelny i opatrzony w stosowne komentarze co do linijek kodu. Ma to za zadanie początkującym (czyli mi) zrozumienie działania programu. Cel tej misji polega na tym aby każdy dał swój własny przykład jak można coś wykminić. Już nieraz zabierałem się, że ooo zrobię takie coś, jakiś migacz diodowy czy jakiś n apis na lcd, z timerami i w ogóle, a podczas pisania wychodziło co innego. Więc temat narzucony z góry będzie priorytetem i naszą motywacją.

P.S. Książka, że tak powiem książką jest i beż niej w niema możliwości ruszyć w świat j. C. Podczas czytania, między mną a książką dochodziło do tak wielkich zakłóceń w eterze ze konieczne było przeczytanie jej kilka razy. Teraz niektóre kawałki znam na pamięć, jednak "trening czyni mistrza", a dla nas treningiem jest pisanie programów.

cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 2 mar 2013, o 15:11 
Użytkownik

Zbananowany użytkownik

Ale coś takiego jest już od dłuższego czasu ;)