Hejka, mam trochę problemów z uruchomienie menu z MK Generatora 3.0. Otóż test1 jestem w stanie wgrać, ustawiając wszystko w pliku display.c. Dużo warningów wyskakuje mi w void execute_node( uint8_t fun_id, uint8_t prop_id, TNODE * this_node )
gdzie kompilator nie wie co to jest "id_host_13_FP","id_enabled_16_FP". itp. Praktycznie cały Switch świeci się na czerwono. Gdy zakomentuje całą tą instrukcje, kompilacja nie ma błędów. Menu ogólnie mogę sobie wgrać i poruszać się po nim, tu wszystko działa, ale przymierzam się do obsługi propertiesów i kompletnie nie wiem jak to zrobić. Oglądałem już chyba wszystkie poradniki nt MK Menu i się zaciąłem. Chciałbym, chociaż w prosty sposób za pomocą wyboru menu ON/OFF włączyć diodę czy coś. Czy ktoś byłby w stanie pomóc ? Narzędzie jest super, fajnie,szybko i prosto generuje się dowolne drzewko menu, ale co z tego jak nie umiem go obsłużyć
------------------------ [ Dodano po: 20 minutach ]Dobra, trochę mi się mózg odświeżył i przyjrzałem się tej instrukcji, z czego składa się ten switch. Teraz już mogę zmienne bool zmieniać ON/OFF w tym najprostrzym menu. Zobaczylem ze w pliku properties jest tablica
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
i tam od zera są ponumerowane propertiesy. Teraz w najprostrzej postaci wygląda to tak:
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
Działam dalej