Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 28 mar 2024, o 11:00


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 gru 2020, o 15:59 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 05 paź 2019
Posty: 50
Pomógł: 0

Witam, szukam DIGI-LION 3, może ktoś się gdzieś spotkał z tą ładowarką, gdzie mógłbym kupić, lub ma ktoś do sprzedania.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 1 lut 2021, o 20:52 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 24 sty 2012
Posty: 1469
Pomógł: 56

Próbowałem namówić Mirka żeby wyprodukował następną partię, ale na razie się nie udało.
Może jakby było więcej chętnych to by się "złamał" ;-)
A mogę potwierdzić, że są zacne i sam bym też nabył...

Pozdrawiam

_________________
Jestem początkujący i moje porady mogą być błędne



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 1 lut 2021, o 21:20 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 paź 2013
Posty: 485
Lokalizacja: Siedlce
Pomógł: 9

Ja również bym kupił :) bo nawet tego nie mam a bym się pobawił
również interesuje mnie zakup PCB Magic Matrix ale z tego co słyszałem to jest END... :|

_________________
Ucz się ucz ,bo po to tutaj jesteś...



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 1 lut 2021, o 21:24 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 24 sty 2012
Posty: 1469
Pomógł: 56

Mirku, hop hop...
to może akcja na PP na DigiLiony? jak się zbierze np 50 chętnych to wyprodukowałbyś partię? ;-)
A może to za mało i się nie opłaci... :-/

_________________
Jestem początkujący i moje porady mogą być błędne



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 1 lut 2021, o 23:41 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 paź 2011
Posty: 27212
Lokalizacja: Szczecin
Pomógł: 1041