Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki

KURS HOME ASSISTANT

Chcesz zautomatyzować swój dom bez skomplikowanego kodowania?
Zastanawiasz się nad wyborem sprzętu, oprogramowania i aplikacji?
Od czego zacząć przygodę z HA w 2025? Co będzie najlepsze na start?

Nasz kurs Home Assistant nauczy Cię krok po kroku, jak łatwo zautomatyzować swój dom i oszczędzić na rachunkach za prąd i ogrzewanie. Bez chmur, bez zbędnych abonamentów. Twoja przygoda z Home Assistant zaczyna się tutaj!

↓↓↓

    Szanujemy Twoją prywatność. Możesz wypisać się w dowolnym momencie.




    Teraz jest 8 kwi 2025, o 05:30


    Strefa czasowa: UTC + 1





    Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
    Autor Wiadomość
    PostNapisane: 8 lis 2019, o 18:04 
    Offline
    Użytkownik

    Dołączył(a): 14 sie 2016
    Posty: 905
    Pomógł: 39

    Wiele lat temu w serwisie kompów korzystaliśmy ze wskaźników maksymalnej temperatury w formie naklejek, niestety nie mam pojęcia jak to się nazywało, może ktoś mógłby wskazać w jakim kierunku należy szukać ;)
    Naklejka była w formie paska ze skalą, pod wpływem ciepła pasek wypełniał się na jakiś kolor i oczywiście już tak zostawał. Było to przydatne na domorosłych overclockerów, bo było odrazu wiadomo dlaczego np kolejna karta graficzna poszła z dymem.

    _________________
    Moje porady są błędne,nie czytać,zbanować od razu.



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 8 lis 2019, o 22:35 
    Offline
    Użytkownik

    Dołączył(a): 25 lip 2013
    Posty: 2595
    Pomógł: 128

    Sprawdź np. ten link



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 8 lis 2019, o 22:44 
    Offline
    Użytkownik

    Dołączył(a): 14 sie 2016
    Posty: 905
    Pomógł: 39

    Dzięki, o to mi właśnie chodziło, o te nieodwracalne tylko zapomniałem jak to się zwie :)

    _________________
    Moje porady są błędne,nie czytać,zbanować od razu.



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 8 lis 2019, o 22:46 
    Offline
    Użytkownik

    Dołączył(a): 25 lip 2013
    Posty: 2595
    Pomógł: 128

    Jest kilka firm handlujących tym w Polsce. np. link lub link2.

    Powodzenia!



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 8 lis 2019, o 22:59 
    Offline
    Użytkownik

    Dołączył(a): 14 sie 2016
    Posty: 905
    Pomógł: 39

    W sumie to nie ja potrzebuje, ale kolega będzie miał punkt zaczepienia.
    Jak używaliśmy tego w serwisie to kupowało się to na szpulki po 1000(około 2-3zł/szt), trochę drogi interes, ale i tak było taniej niż płacić za nową kartę bo np dystrybutor odmawiał przyjecia na serwis gwarancyjny, a my jako sklep nie mieliśmy żadnej możliwości udowodnienia klientowi że usmażył sprzęt.

    _________________
    Moje porady są błędne,nie czytać,zbanować od razu.



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 9 lis 2019, o 14:50 
    Offline
    Użytkownik

    Dołączył(a): 14 sie 2016
    Posty: 905
    Pomógł: 39

    Pasek był zawsze przyklejany w okolicach radiatora, nie musi być pod(jak masz temperaturę 90C 1cm od radiatora to chyba wiadomo czemu ;) )i nigdy nie było problemów.
    Albo po drugiej stronie karty.

    Wysłane ze srajfona

    _________________
    Moje porady są błędne,nie czytać,zbanować od razu.



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 10 lis 2019, o 11:55 
    Offline
    Użytkownik
    Avatar użytkownika

    Dołączył(a): 19 cze 2014
    Posty: 820
    Lokalizacja: Tam gdzie PYRY są
    Pomógł: 64

    Harry napisał(a):
    dystrybutor odmawiał przyjecia na serwis gwarancyjny

    Jeżeli jest gwarancja to dystrybutor NIE może przyjąć na serwis. Może za to przyjąć i odrzucic gwarancję z winy użytkownika. Ale wtedy dołącza odpi=owiednie pismo/opinię i oddajesz klientowi. Masz problem z głowy. Jeżeli korzysta z rękojmi to też nie naprawiasz sprzętu sam tylko Ty wysyłąsz na serwis producenta i korzystasz normalnie z gwarancji prawda? Ale chyba to już poza tematem posta ;p

    _________________
    IntegraMETEO
    WordCLOCK
    IntegraTOUCH



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 10 lis 2019, o 14:42 
    Offline
    Użytkownik

    Dołączył(a): 14 sie 2016
    Posty: 905
    Pomógł: 39

    Niby tak, naklejki wprowadziliśmy wtedy jak klient nas podał do sądu i przegraliśmy - sprzęt sprzedaliśmy my a nie dystrybutor, więc to my mamy naprawić a usmażenie z winy użytkownika niema nic do rzeczy ;)
    Może teraz jest inaczej, ale wtedy(z 15 lat temu) tak to wyglądało.

    Wysłane ze srajfona

    _________________
    Moje porady są błędne,nie czytać,zbanować od razu.



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
    Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

    Strefa czasowa: UTC + 1


    Kto przegląda forum

    Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


    Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
    Nie możesz odpowiadać w wątkach
    Nie możesz edytować swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz dodawać załączników

    Szukaj:
    Skocz do:  
    cron
    Sitemap
    Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group phpBB3.PL
    phpBB SEO