Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 20 wrz 2019, o 19:31


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 sie 2019, o 10:43 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 paź 2011
Posty: 24788
Lokalizacja: Szczecin
Pomógł: 927

marcinsew197 napisał(a):
No w sumie ...
:lol: :lol:
... czapka to czapka, w uszy nie będzie zimno :D

No i tak czasem trzeba podejść na wesoło - bo wiesz ciężko oceniać sam pomysł i autora skoro aż tylu ludzi w to wierzy, czasem placebo jest lepsze niż rzeczywisty lek - więc i w tym wypadku może to zadziała ;) ... trzeba (tak mi się wydaje) zrozumieć też ludzi którzy kupują - jak chcą to kto im zabroni - nie możemy chyba ich oceniać negatywnie przez to że mają inne podejście niż my ... to tak na marginesie i na luzie ;)

_________________
zapraszam na blog: http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV www.youtube.com/mirekk36 ]



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 19 sie 2019, o 11:35 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 13 paź 2015
Posty: 170
Lokalizacja: Rybnik
Pomógł: 5

Wy tu gadu gadu a procenty rosną i już jest 437% :shock: :D



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 19 sie 2019, o 11:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 paź 2011
Posty: 24788
Lokalizacja: Szczecin
Pomógł: 927

Tom92 napisał(a):
Wy tu gadu gadu a procenty rosną i już jest 437% :shock: :D


Nooo panie! to już nacięło tych procentów - że silnie-procentowy ten tego ;) powstaje :lol:

_________________
zapraszam na blog: http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV www.youtube.com/mirekk36 ]



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 19 sie 2019, o 12:04 
Offline
Moderator zasłużony dla forum.atnel.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2012
Posty: 3303
Lokalizacja: Kraków - obok FAB5 ATMEL'a
Pomógł: 88

A ja się przyznam że nie wierzyłem że projekt zbierze zakładaną sumę. A tu proszę jaka niespodzianka. Widocznie jest luka i zapotrzebowanie w temacie CAN.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 19 sie 2019, o 12:17 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 paź 2011
Posty: 24788
Lokalizacja: Szczecin
Pomógł: 927

Jaglarz napisał(a):
Widocznie jest luka i zapotrzebowanie w temacie CAN.

No jakosik to tak Panie wygląda na to, ale też dużo ludzi którzy np dzwonią do nas itp to samo mówią - że po prostu zabraliśmy się za ciemną stronę CAN'a w końcu ;)

_________________
zapraszam na blog: http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV www.youtube.com/mirekk36 ]



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 19 sie 2019, o 17:48 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2011
Posty: 395
Lokalizacja: Siedlce
Pomógł: 7

Soczek jabłkowy, wysokoprocentowy. Ciekawe czy do 500% normy dobijemy?! :D

_________________
Czekamy na RedBook'a!



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 19 sie 2019, o 18:32 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 13 paź 2015
Posty: 170
Lokalizacja: Rybnik
Pomógł: 5

Czyli 500% to bedzie ufundowany
szopler napisał(a):
Soczek jabłkowy, wysokoprocentowy

z dedykacją od firmy atnel na naklejce :lol:



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2019, o 00:08 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 paź 2011
Posty: 24788
Lokalizacja: Szczecin
Pomógł: 927


_________________
zapraszam na blog: http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV www.youtube.com/mirekk36 ]



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2019, o 08:03 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 26 lut 2014
Posty: 267
Lokalizacja: Gdańsk
Pomógł: 13

Czy do lina bedzie mógł być moduł m1 do samodzielnego montażu?



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2019, o 08:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 paź 2011
Posty: 24788
Lokalizacja: Szczecin
Pomógł: 927

43kuku napisał(a):
Czy do lina bedzie mógł być moduł m1 do samodzielnego montażu?

ale przecież jest ;)

Obrazek

Chociaż mogłem zrobić to jako dwie oddzielne nagrody bo teraz to będziemy mieli małe zamieszanie - będziemy musieli się z każdym kontaktować kto wybrał tę nagrodę żeby dał znać o którą płytkę chodziło - no ale już za późno na zmiany nagród. Tak więc jak widzisz można nabyć dwie różne płytki tylko trzeba będzie jakby drugi raz opłacić tę samą nagrodę.

Zaznaczam jednak tak jak mówiłem w filmiku że CAN SHARK nie będzie w stanie działać nawet jeśli będzie dodana obsługa LIN z SHIELDAMI ok?

_________________
zapraszam na blog: http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV www.youtube.com/mirekk36 ]



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2019, o 09:47 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 26 lut 2014
Posty: 267
Lokalizacja: Gdańsk
Pomógł: 13

Cytuj:
Zaznaczam jednak tak jak mówiłem w filmiku że CAN SHARK nie będzie w stanie działać nawet jeśli będzie dodana obsługa LIN z SHIELDAMI ok?

o tę informacje mi chodziło :)



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2019, o 10:51 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 07 sty 2014
Posty: 54
Lokalizacja: Radom
Pomógł: 0

Analogicznie jak przy module CAN Shield rodzi się pytanie, czy moduły Shield M1 będą mogły pracować w roli CAN Octopus'a? Jeżeli tak to czy wymagany będzie zakup gotowego modułu zmontowanego przez Atnel, czy po zakupie samej płytki i samodzielnym jej zmontowaniu to zadziała.?
Wiem, że na takie pytania może być jeszcze za wcześnie, LIN dopiero się rodzi, ale warto byłoby to wyjaśnić jeżeli to możliwe.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2019, o 11:15 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 26 lut 2014
Posty: 267
Lokalizacja: Gdańsk
Pomógł: 13

Cytuj:
Jeżeli tak to czy wymagany będzie zakup gotowego modułu zmontowanego przez Atnel, czy po zakupie samej płytki i samodzielnym jej zmontowaniu to zadziała.?

p. Mirek przed chwilą napisał, że musi być gotowy moduł aby działał z programami



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2019, o 11:23 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 paź 2011
Posty: 24788
Lokalizacja: Szczecin
Pomógł: 927

adam4321 napisał(a):
Analogicznie jak przy module CAN Shield rodzi się pytanie, czy moduły Shield M1 będą mogły pracować w roli CAN Octopus'a? Jeżeli tak to czy wymagany będzie zakup gotowego modułu zmontowanego przez Atnel, czy po zakupie samej płytki i samodzielnym jej zmontowaniu to zadziała.?
Wiem, że na takie pytania może być jeszcze za wcześnie, LIN dopiero się rodzi, ale warto byłoby to wyjaśnić jeżeli to możliwe.


No właśnie nie da rady żeby ATB SHIELD M1 (nie ważne jaki) działał z OCTOPUSEM, pomimo że uda się być może na nim zainstalować transciever LIN'a - ale nie ze względu na jakieś nasze wydumane ograniczenia, tylko technologicznie dla oprogramowania CAN SHARK będzie to niemożliwe. Wszystko z uwagi na to, że CAN SHARK będzie mógł "gadać" przez RS232 tylko z AT90CAN128, a to dopiero ten procek będzie dalej urządzał sobie pogaduszki z ATmega64M1 przez magistralę SPI.

Poza tym procek ATmega64M1 posiada interfejs LIN/UART czyli albo korzystasz z LIN albo z UART - nie da rady z jednego i drugiego naraz - i to kolejny powód dlaczego w takim układzie nie miałby on nawet jak sobie pogadać przez UART z CAN SHARK'iem. A próba ew realizacji softwarowego UART'a z prędkością 1 Mbit mijałaby się już w ogóle z celem...

Mam nadzieję, że dobrze wyjaśniłem

Generalnie jak się podłączy CAN SHARK do ATB CAN SHIELD - to on sam wykryje że ma do czynienia z CAN SHIELD i będzie wiedział, że nie uda się pogadać z LIN'em a więc opcje LINa się że tak powiem schowają.

_________________
zapraszam na blog: http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV www.youtube.com/mirekk36 ]



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2019, o 11:26 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 07 sty 2014
Posty: 54
Lokalizacja: Radom
Pomógł: 0

43kuku napisał(a):
Cytuj:
Jeżeli tak to czy wymagany będzie zakup gotowego modułu zmontowanego przez Atnel, czy po zakupie samej płytki i samodzielnym jej zmontowaniu to zadziała.?

p. Mirek przed chwilą napisał, że musi być gotowy moduł aby działał z programami

Rzeczywiście wcześniej zostało to napisane, przepraszam. A poprzednie odpowiedzi nie widziałem, długo miałem otworzone okno z edycja.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2019, o 11:33 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 27 cze 2018
Posty: 110
Pomógł: 6

Obrazek

I wszystko jasne, skąd tyle energii.

_________________
sig off ;(



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2019, o 11:46 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 07 sty 2014
Posty: 54
Lokalizacja: Radom
Pomógł: 0

mirekk36 napisał(a):
adam4321 napisał(a):
Analogicznie jak przy module CAN Shield rodzi się pytanie, czy moduły Shield M1 będą mogły pracować w roli CAN Octopus'a? Jeżeli tak to czy wymagany będzie zakup gotowego modułu zmontowanego przez Atnel, czy po zakupie samej płytki i samodzielnym jej zmontowaniu to zadziała.?
Wiem, że na takie pytania może być jeszcze za wcześnie, LIN dopiero się rodzi, ale warto byłoby to wyjaśnić jeżeli to możliwe.


No właśnie nie da rady żeby ATB SHIELD M1 (nie ważne jaki) działał z OCTOPUSEM, pomimo że uda się być może na nim zainstalować transciever LIN'a - ale nie ze względu na jakieś nasze wydumane ograniczenia, tylko technologicznie dla oprogramowania CAN SHARK będzie to niemożliwe. Wszystko z uwagi na to, że CAN SHARK będzie mógł "gadać" przez RS232 tylko z AT90CAN128, a to dopiero ten procek będzie dalej urządzał sobie pogaduszki z ATmega64M1 przez magistralę SPI.

Poza tym procek ATmega64M1 posiada interfejs LIN/UART czyli albo korzystasz z LIN albo z UART - nie da rady z jednego i drugiego naraz - i to kolejny powód dlaczego w takim układzie nie miałby on nawet jak sobie pogadać przez UART z CAN SHARK'iem. A próba ew realizacji softwarowego UART'a z prędkością 1 Mbit mijałaby się już w ogóle z celem...

Mam nadzieję, że dobrze wyjaśniłem

Generalnie jak się podłączy CAN SHARK do ATB CAN SHIELD - to on sam wykryje że ma do czynienia z CAN SHIELD i będzie wiedział, że nie uda się pogadać z LIN'em a więc opcje LINa się że tak powiem schowają.


Wszystko jasne Mirku, dziękuje za wyjaśnienie. CAN SHield musiałby łączyć się z Shield M1 przez SPI a to już komplikuje konstrukcje od strony sprzętowej (są to moduły które mają pracować zamiennie) i programowania Shielda M1 do roli octopusa. Zastanawiałem się czy jakieś znaczenie będzie miało to że sam polutuję Shield M1. A i tak wybrałem pełen pakiet, zatem LIN i tak będzie w octopusie jeżeli wszystko wypali.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2019, o 12:19 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 paź 2011
Posty: 24788
Lokalizacja: Szczecin
Pomógł: 927

adam4321 napisał(a):
Zastanawiałem się czy jakieś znaczenie będzie miało to że sam polutuję Shield M1. A i tak wybrałem pełen pakiet, zatem LIN i tak będzie w octopusie jeżeli wszystko wypali.

Tak nie jest ważne czy ktoś SHEILD M1 sam zlutuje czy nie - a myślę, że warto go mieć dlatego, że jeśli powstanie opcja LIN'dla Octopusa - no to z miłą chęcią udostępnię także posiadaczom tych SZIELDÓW M1 - bibliotekę do LIN'a żeby samemu sobie można było działać z LIN'em. A myślę, że jak uda się go opisać w kursie CAN'a pokazać później poradniki wideo to okaże się że to super rozwiązanie. I tym bardziej, że taki MAŁY procek jak ATmega64M1 może jednocześnie działać i z biblioteką do CAN i do LIN ! ;)

------------------------ [ Dodano po: 1 minucie ]

uksta1024 napisał(a):
I wszystko jasne, skąd tyle energii.

eeeeś było już bardzo późno, ledwo żyłem no i nie zdążyłem moich ziółek pro-zdrowotnych na obniżenie ciśnienia schować i też przeoczyłem to w filmie - no trudno - mleko się rozlało - tzn Jagi się rozlał :lol:

_________________
zapraszam na blog: http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV www.youtube.com/mirekk36 ]



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2019, o 15:45 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 13 lis 2014
Posty: 3
Pomógł: 0

Witam.
Proszę mi rozjaśnić sytuację. Czy w pakiecie za 999 PLNów jest ATB SHIELD M1 czy mając do dyspozycji już "FULL" OCTOPUSa nie jest na do testów LINa potrzebny ?



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2019, o 16:21 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 12 wrz 2016
Posty: 7
Pomógł: 0

Witajcie (Mirku i Reszta)

Może głupie pytanie zadam ;) ale nie znalazłem na szybko odpowiedzi a czas goni (strona polakpotrafi nie wyjaśnia za wiele).
Czy mając jedną nagrodę mogę dołożyć kolejną, cz też może w jakiś sposób się to wyklucza?
Konkretnie w ramach wsparcia wybrałem biblioteki AVR ale chciałbym jednak dołożyć coś z głównego tematu.

I jeszcze pytanie o płatność - jeśli dzisiaj wybiorę wsparcie i nagrodę ale płatność nie dotrze do jutra to czy mimo zakończenia projektu wsparcie i nagroda zostaną zaliczone?
(zapłacę chyba przelewem z zagranicy, bo PayU wykłada się na niektórych kartach płatniczych)

Dziękuję :)



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2019, o 16:33 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 05 sty 2015
Posty: 193
Lokalizacja: Mielec
Pomógł: 8

Do aqq001

Opcja przelew i masz parę dni na wpłate. Popatrz czy przelewy24 nie obsługuje twojego banku wtedy wszystko automatycznie idzie.

Pozdrawiam.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2019, o 16:44 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 12 wrz 2016
Posty: 7
Pomógł: 0

Szofer napisał(a):
Do aqq001

Opcja przelew i masz parę dni na wpłate. Popatrz czy przelewy24 nie obsługuje twojego banku wtedy wszystko automatycznie idzie.

Pozdrawiam.


Dzięki za sugestię. Żeby to było przelewy24 to nie byłoby kłopotu a polakpotrafi.pl obsługiwane jest przez PayU (dziadostwo jak dla mnie - nie odpowiedzili nigdy na żadne moje zgłoszenie).
Spróbuje przekazać środki do banku, który oni obsługują.

Z tego co widzę to nie ma problemu z wyborem kilku nagrod. Mam rację?



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2019, o 16:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 paź 2011
Posty: 24788
Lokalizacja: Szczecin
Pomógł: 927

victor74 napisał(a):
Czy w pakiecie za 999 PLNów jest ATB SHIELD M1

Nie ma - jest tylko ATB-CAN SHIELD

victor74 napisał(a):
czy mając do dyspozycji już "FULL" OCTOPUSa nie jest na do testów LINa potrzebny ?

Jeśli dodamy LIN'a do octopusa (jeśli dodamy) no to będziesz miał obsługę LIN'a w octopusie, a jak się dokupi oddzielnie ATB CAN SHIELD M1 to będzie można mieć dodatkowy moduł do testów ale w nim już będzie trzeba pisać własne softy na podstawie biblioteki którą też postaram się wtedy przygotować

------------------------ [ Dodano po: 1 minucie ]

aqq001 napisał(a):
Czy mając jedną nagrodę mogę dołożyć kolejną, cz też może w jakiś sposób się to wyklucza?
Konkretnie w ramach wsparcia wybrałem biblioteki AVR ale chciałbym jednak dołożyć coś z głównego tematu.

No ale to czytaj opisy nagród i sprawdzaj czy czegoś nie zdublujesz - bo jak inaczej ? Trudno mi tu coś podpowiedzieć - gdybyś napisał o jakie konkretnie nagrody tobie chodzi to byłoby łatwiej coś doradzić

------------------------ [ Dodano po: 2 minutach ]

aqq001 napisał(a):
I jeszcze pytanie o płatność - jeśli dzisiaj wybiorę wsparcie i nagrodę ale płatność nie dotrze do jutra to czy mimo zakończenia projektu wsparcie i nagroda zostaną zaliczone?


Pewnie że się zaliczy o ile dotrze przelew. My otrzymujemy RAPORT z PP dopiero po tygodniu - właśnie dlatego, że będą czekać aż zejdą wszystkie przelewy

------------------------ [ Dodano po: 3 minutach ]

aqq001 napisał(a):
Z tego co widzę to nie ma problemu z wyborem kilku nagrod. Mam rację?

pewnie że nie ma problemu

_________________
zapraszam na blog: http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV www.youtube.com/mirekk36 ]



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2019, o 17:19 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 12 wrz 2016
Posty: 7
Pomógł: 0

mirekk36 napisał(a):
[...]

Dziękuję.
Wysłałem już kasę do mBanku. Jutro, pojutrze dotrze i wtedy już z łatwością opłacę.
A co do nagród to jak pisałem wcześniej - wybrałem pakiet z bibliotekami AVR, więc się nie zdublują z pakietem CAN :)

Czekam z niecierpliwością! ;)



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2019, o 19:28 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2011
Posty: 395
Lokalizacja: Siedlce
Pomógł: 7

Wiosłujemy do 500%, zostało naprawdę niewiele. Zmieniajcie nagrody na AllInOne - taka okazja się więcej nie powtórzy!

_________________
Czekamy na RedBook'a!



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2019, o 19:44 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 08 cze 2019
Posty: 1
Pomógł: 0

Projekt oczywiście wsparłem. Mam jednak pytanie, dość luźne. Dlaczego kolejna książka to Redbook a nie Orangebook? :) Przeoczenie, czy po prostu autor inny i kolejność nie obowiązuje? :) Dużo sił w końcowym etapie walki życzę.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2019, o 19:56 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 paź 2011
Posty: 24788
Lokalizacja: Szczecin
Pomógł: 927

wallek88 napisał(a):
Przeoczenie, czy po prostu autor inny i kolejność nie obowiązuje?

A proszę poczytać pierwszą stronę tego wątku ;) już odpowiadałem na to intrygujące pytanie

_________________
zapraszam na blog: http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV www.youtube.com/mirekk36 ]



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2019, o 20:11 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 07 sty 2014
Posty: 54
Lokalizacja: Radom
Pomógł: 0

szopler napisał(a):
Wiosłujemy do 500%, zostało naprawdę niewiele. Zmieniajcie nagrody na AllInOne - taka okazja się więcej nie powtórzy!

Mirku jeszcze jeden dobry film z podsumowaniem na finiszu i będzie 600%. Tempo przyspiesza po twoich wystąpieniach publicznych :lol:



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2019, o 20:27 
Offline
Moderator zasłużony dla forum.atnel.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2012
Posty: 3303
Lokalizacja: Kraków - obok FAB5 ATMEL'a
Pomógł: 88

I te tytuły w prasie: Malkontenci go nienawidzą! :lol: :D



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2019, o 20:35 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 cze 2016
Posty: 54
Lokalizacja: Katowice
Pomógł: 1

adam4321 napisał(a):
Mirku jeszcze jeden dobry film z podsumowaniem na finiszu i będzie 600%. Tempo przyspiesza po twoich wystąpieniach publicznych :lol:

Jak byś zgadł :O Właśnie skończyłem odcinek... Jeszcze nie wiem jak to powiem żonie ale "Kochanie, mamy ALLinOne" :lol: :lol: :lol:
Nie wiem Mirku co Ty w sobie masz ale tak Cię słucham i myślę sobie "A raz się żyje, biorę... :D".

Pozdrawiam !

PS: Piękny finisz się szykuje tego projektu :)



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Sitemap
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group phpBB3.PL
phpBB SEO