Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 23 kwi 2024, o 22:58


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 wrz 2015, o 16:30 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 09 wrz 2015
Posty: 2
Pomógł: 0

Witam

Mam dziwny problem ponieważ Gdy wchodzę w zakładkę Project->Properties-> to nie mam zakładki AVR :lol: a więc nie mogę wybrać procka.
Zainstalowane 2 razy według poradnika Pana Mirka.

Również gdy tworzę nowy projekt to tam też nie mogę podać Procka bo jest całkiem inne Okno.

Program MkAvrKalkulator zainstalowany poprawnie czyta procek. Z niego zainstalowany AVRDUDE dodany do Eclipsa. Tak samo dodany plugin avr do eclipsa.


Screeny:
ObrazekObrazekObrazek
Obrazek

Przepraszam za ten problem jestem początkujący :lol: A z Luną sobie poradziłem :lol:



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 wrz 2015, o 16:55 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2013
Posty: 1760
Pomógł: 196

Witam
Jeśli wszystko prawidłowo zainstalowane, to może na samym początku gdy zakładasz nowy projekt nie "kierujesz" go do właściwej obróbki. (film nr.2 - 12.54 min.)

Pozdr.


Autor postu otrzymał pochwałę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 wrz 2015, o 17:22 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 09 wrz 2015
Posty: 2
Pomógł: 0

Bardzo dziękuje za tak szybko udzieloną odpowiedz!

Faktycznie pomyliłem się i źle kliknąłem przed utworzeniem projektu. Nie wybrałem AVR Cross target.....

Jeszcze raz dziękuje za pomoc ! I przepraszam za problem....



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 wrz 2015, o 06:24 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2013
Posty: 1760
Pomógł: 196

Witam
MSichax napisał(a):
...przepraszam za problem....

To żaden problem, a szukając błędów u kolegów samemu zawsze się dokształca.