Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki

Teraz jest 3 lut 2025, o 21:02

Strefa czasowa: UTC + 1

Autor Wiadomość
 Tytuł: Studia
PostNapisane: 24 lip 2015, o 17:44 
Użytkownik

Witajcie,
Nikogo nie chce drażnić mym dylematem więc wybaczcie...
Jestem absolwentem technikum informatycznego i dostałem się na Automatykę i Robotykę [Opole] , Elektronike i Telekomunikację jak i na Elektrotechnikę [Tarnów].

Tak jak i Wy pasjonuje się mikrokontrolerami i ich programowaniem czego na pewno nie będzie brakowało na pierwszym kierunku jednak w przyczyn osobistych wolał bym Tarnów gdyż jest zdecydowanie bliżej. Po za uC chciałbym bardzo obeznać się w wysokich napięciach i zrobić uprawnienia SEP. Oczywiście Elektronika też mnie interesuje. Co za dylemat :oops: co na moim miejscu byście zrobili? NIby na Elektortechnice jest Technika mikroprocesorowa ale jest jej zdecydowanie mniej niż na Elektornice. A może macie uwagi co do PWSZ Tarnów czy Politechniki Opolskiej.. Może coś pod kątem pracy w Polsce jest ważniejsze?
Czekam na wasze szanowne zdanie,
Pozdrawiam Rafał

cytowanie selektywne  Cytuj  
 Tytuł: Re: Studia
PostNapisane: 24 lip 2015, o 18:10 
Moderator

mokrowski napisał(a):
To rozsądne aby nieznani Ci ludzie dokonywali za Ciebie życiowych wyborów?

:lol:

a na poważnie:
Rafał napisał(a):
Może coś pod kątem pracy w Polsce jest ważniejsze?

Tak - jest - własna pasja, zaangażowanie ... odpowiedzialność, chęć do uczenia się nowych rzeczy .... wtedy nawet gdybyś studiował arabistykę - to byłbyś dobrym elektronikiem albo programistą

PostNapisane: 24 lip 2015, o 18:54 
Użytkownik

Witaj