Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki

Teraz jest 27 sty 2025, o 20:43

Strefa czasowa: UTC + 1

Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 lis 2014, o 18:53 
Nowy

Witajcie drodzy forumowicze :) Jestem bardzo początkujący w dziale programowania mikrokontrolerów avr, już niedługo będę wybierał temat pracy magisterskiej. I tutaj pytanie do Was, w większości doświadczonych elektroników. Swoją praca mgr. chciałbym oprzeć na projekcie właśnie na uC avr. Tylko jaki projekt.... tu mam nie mały problem. Coś nie za trudnego ale też nie za banalenego. Chociaż wolałbym coś prostego niż pisać jakiś spam jak 90% studentów na mojej uczelni :) Bardzo was proszę o propozycję :) pozdrawiam :)

cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 16 lis 2014, o 19:38 
Użytkownik

Hey ,

Jako , ze zajmuje sie hobbistycznie elektronika moglbys np wybrac sobie przyszlosciowy temat. Automatyzacja domu w oparciu o mikrokontrolery AVR (tutaj na forum jest duzo projektow z ktorych moglbys czerpac inspiracje ) sterowana aplikacja C# (lub np HTML5).

Daj znaka jak juz cos ciekawrgo znajdziesz

PostNapisane: 16 lis 2014, o 19:44 

Teraz promotorzy nie dają wykazu tematów? A po drugie, przepraszam Cię bardzo nie obraź się ale ja jestem jeszcze z bardzo starej szkoły i trochę mnie otrząsa jak czytam
Kaim napisał(a):
Coś nie za trudnego ale też nie za banalenego. Chociaż wolałbym coś prostego niż pisać jakiś spam jak 90% studentów na mojej uczelni

Przecież masz uzyskać jak się domyślam tytuł mgr inż. ? Czy to kierunek elektronika jest?

PostNapisane: 16 lis 2014, o 19:47 
Użytkownik

wojtek napisał(a):
Teraz promotorzy nie dają wykazu tematów?

Dają, dają
wojtek napisał(a):
A po drugie, przepraszam Cię bardzo nie obraź się ale ja jestem jeszcze z bardzo starej szkoły i trochę mnie otrząsa jak czytam

Mnie jako siedzącego "po drugiej stronie" jeszcze bardziej telepie

PostNapisane: 16 lis 2014, o 19:55 
Nowy