Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 24 kwi 2024, o 13:15


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regulacja czasu
PostNapisane: 21 lis 2014, o 20:19 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 24 paź 2014
Posty: 67
Pomógł: 0

Witam wszystkich, mam taką prośbę jestem początkujący i mam jeszcze pewne braki wiedzy ale chciałbym napisać funkcję dzięki której będę mógł np. ustawić, że port PB0 ma być w stanie wysokim np. na 15 min a wcześniej chciałbym mieć możliwość dokonania wyboru na jak długo chce stan wysoki np z zakresu 0-30 minut. Bardzo proszę o jakieś naprowadzenie jak to można zrobić.
Ps. szukałem na forum ale jakoś nie mogłem znaleźć nic podobnego. ;(



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 21 lis 2014, o 20:58 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 23 sty 2014
Posty: 1080
Pomógł: 73

to ma być napisane w języku C czy może być bascom?



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 21 lis 2014, o 21:05 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 24 paź 2014
Posty: 67
Pomógł: 0

Język C bo po względnym przerobieniu BB staram się stworzyć własny program użyteczny i zarazem uczę się przy tym ;)



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 21 lis 2014, o 21:11 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 maja 2014
Posty: 317
Pomógł: 19

varaderas napisał(a):
(...)
Przydałoby się, gdybyś napisał z jakiego mikrokontrolera korzystasz, bo w BB Pan Mirek opisuje to na Atmega32, gdzie wszystko ładnie i pięknie wychodzi, ale gdybyś próbował wykonać niektóre sprawy na Atmega8 to się nie uda, choćby z uwagi na różnice w timer'ach.

W BB to jest, np. str.324, 325 - wyd. II (BB HD). ;)

Pozdrawiam! j23 Jarek

_________________
"O sygnałach bez całek" Czesław Frąc



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 21 lis 2014, o 21:12 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 24 sty 2012
Posty: 1469