Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki
Teraz jest 22 lis 2019, o 09:06


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 lis 2019, o 18:04 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 14 sie 2016
Posty: 708
Pomógł: 31

Wiele lat temu w serwisie kompów korzystaliśmy ze wskaźników maksymalnej temperatury w formie naklejek, niestety nie mam pojęcia jak to się nazywało, może ktoś mógłby wskazać w jakim kierunku należy szukać ;)
Naklejka była w formie paska ze skalą, pod wpływem ciepła pasek wypełniał się na jakiś kolor i oczywiście już tak zostawał. Było to przydatne na domorosłych overclockerów, bo było odrazu wiadomo dlaczego np kolejna karta graficzna poszła z dymem.

_________________
Moje porady są błędne,nie czytać,zbanować od razu.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 8 lis 2019, o 22:35 
Online
Użytkownik

Dołączył(a): 25 lip 2013
Posty: 1912
Pomógł: 90

Sprawdź np. ten link



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 8 lis 2019, o 22:44 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 14 sie 2016
Posty: 708
Pomógł: 31

Dzięki, o to mi właśnie chodziło, o te nieodwracalne tylko zapomniałem jak to się zwie :)

_________________
Moje porady są błędne,nie czytać,zbanować od razu.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 8 lis 2019, o 22:46 
Online
Użytkownik

Dołączył(a): 25 lip 2013
Posty: 1912
Pomógł: 90

Jest kilka firm handlujących tym w Polsce. np. link lub link2.

Powodzenia!



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 8 lis 2019, o 22:59 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 14 sie 2016
Posty: 708
Pomógł: 31

W sumie to nie ja potrzebuje, ale kolega będzie miał punkt zaczepienia.
Jak używaliśmy tego w serwisie to kupowało się to na szpulki po 1000(około 2-3zł/szt), trochę drogi interes, ale i tak było taniej niż płacić za nową kartę bo np dystrybutor odmawiał przyjecia na serwis gwarancyjny, a my jako sklep nie mieliśmy żadnej możliwości udowodnienia klientowi że usmażył sprzęt.

_________________
Moje porady są błędne,nie czytać,zbanować od razu.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 9 lis 2019, o 08:27 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 wrz 2015
Posty: 294
Lokalizacja: Zamość
Pomógł: 7

Harry: Tylko naklejając to pod radiator/odkręcenie go w niektórych kartach graficznych wiąże się z utratą gwarancji, trzeba sprawdzić w których samemu można zmieniać pastę. Do tego, dokładając taki pasek możecie też się wkopać, bo klient powie, że integrowaliście w jego karcie graficznej i skąd ma pewność, że wtedy nie zostało coś uszkodzone i dlatego taki problem powstał?? Karta też nie może być sprzedawana jako fabrycznie nowa.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 9 lis 2019, o 14:50 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 14 sie 2016
Posty: 708
Pomógł: 31

Pasek był zawsze przyklejany w okolicach radiatora, nie musi być pod(jak masz temperaturę 90C 1cm od radiatora to chyba wiadomo czemu ;) )i nigdy nie było problemów.
Albo po drugiej stronie karty.

Wysłane ze srajfona

_________________
Moje porady są błędne,nie czytać,zbanować od razu.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 10 lis 2019, o 11:55 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2014
Posty: 807
Lokalizacja: Tam gdzie PYRY są
Pomógł: 64

Harry napisał(a):
dystrybutor odmawiał przyjecia na serwis gwarancyjny

Jeżeli jest gwarancja to dystrybutor NIE może przyjąć na serwis. Może za to przyjąć i odrzucic gwarancję z winy użytkownika. Ale wtedy dołącza odpi=owiednie pismo/opinię i oddajesz klientowi. Masz problem z głowy. Jeżeli korzysta z rękojmi to też nie naprawiasz sprzętu sam tylko Ty wysyłąsz na serwis producenta i korzystasz normalnie z gwarancji prawda? Ale chyba to już poza tematem posta ;p

_________________
IntegraMETEO
WordCLOCK
IntegraTOUCH



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 10 lis 2019, o 14:42 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 14 sie 2016
Posty: 708
Pomógł: 31

Niby tak, naklejki wprowadziliśmy wtedy jak klient nas podał do sądu i przegraliśmy - sprzęt sprzedaliśmy my a nie dystrybutor, więc to my mamy naprawić a usmażenie z winy użytkownika niema nic do rzeczy ;)
Może teraz jest inaczej, ale wtedy(z 15 lat temu) tak to wyglądało.

Wysłane ze srajfona

_________________
Moje porady są błędne,nie czytać,zbanować od razu.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Sitemap
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group phpBB3.PL
phpBB SEO