sq8dsr napisał(a):
Wiem, że w nocie jest to opisane. Ale jednocześnie jest tam napisane, że po wystąpieniu zdarzenia na pinie (INT0,1,2) flaga ustawia się na jedynkę. A jej skasowanie też polega na wpisaniu jedynki... Nico to dziwne.
A zobacz jak to jest z Fusebitami w AVR'ach

czy też aby przypadkiem nie jakby odwrotnie ?

i właśnie taka sama jakby odwrotna logika obowiązuje praktycznie dla WSZYSTKICH flag w AVR'ach ale i tak pewnie zawsze jak coś sprawdzać sobie to w nocie ...
zrobili tak - że TYLKO WPISANIE - JEDYNKI - na pozycję tego bitu flagi - dokonuje tak na prawdę jej wyzerowania.
Trzeba to w głowie potraktować sobie jako taki swego rodzaju mechanizm - no bo tak jest w rzeczywistości,

pewnie tak tam sobie w środku poustawiali jakieś przerzutniki JK

albo inne rejestry przesuwne - że wygodniej im aby wpisać jedynkę - a w efekcie końcowym - jakiś już przerzutnik dalej - dokona skasowania (wyzerowania) tej flagi
Jak mówię - zajrzyj sobie do flag nie tylko przerwań INTx ale do flag przerwań timerów, ADC, komparatora i innych - praktycznie wszędzie to samo
na początku też byłem skonsternowany - ale jak już się człowiek przyzwyczai to robi to z pamięci

_________________
zapraszam na blog:
http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj
Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV
www.youtube.com/mirekk36 ]