Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki

KURS HOME ASSISTANT

Chcesz zautomatyzować swój dom bez skomplikowanego kodowania?
Zastanawiasz się nad wyborem sprzętu, oprogramowania i aplikacji?
Od czego zacząć przygodę z HA w 2025? Co będzie najlepsze na start?

Nasz kurs Home Assistant nauczy Cię krok po kroku, jak łatwo zautomatyzować swój dom i oszczędzić na rachunkach za prąd i ogrzewanie. Bez chmur, bez zbędnych abonamentów. Twoja przygoda z Home Assistant zaczyna się tutaj!

↓↓↓

    Szanujemy Twoją prywatność. Możesz wypisać się w dowolnym momencie.




    Teraz jest 18 kwi 2025, o 08:40


    Strefa czasowa: UTC + 1





    Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
    Autor Wiadomość
    PostNapisane: 15 sie 2024, o 13:14 
    Offline
    Użytkownik

    Dołączył(a): 05 gru 2017
    Posty: 430
    Lokalizacja: Puck
    Pomógł: 7

    Witam
    Mam problem z internetową synchronizacją zegara w win10
    Nawet podczas ręcznej próby zsynchronizowania wyskakuje
    napis że nie można zsynchronizować bo wystąpił błąd ,
    po kilku próbach w końcu zaskoczy
    W necie wyszperałem że może brakuje sterownika do
    internetowej synchronizacji czasu
    Wszedłem do panelu urządzeń i tam jest informacja że
    są zainstalowane najnowsze sterowniki

    A zegar mimo to nie synchronizuje się automatycznie

    Czy koledzy mają jakąś radę na tą dolegliwość ;)



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 15 sie 2024, o 13:35 
    Offline
    Użytkownik

    Dołączył(a): 25 lip 2013
    Posty: 2595
    Pomógł: 128

    Pierwsze słyszę o takich sterownikach. Próbowałeś przez innego dostawcę netu?



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 15 sie 2024, o 21:20 
    Offline
    Użytkownik
    Avatar użytkownika

    Dołączył(a): 23 paź 2014
    Posty: 1033
    Lokalizacja: Trójmiasto
    Pomógł: 190

    Nie brakuje sterownika tylko operator Twojego neta blokuje port 123 na którym działa usługa ntp, np tu:
    https://www.multimedia.pl/strefa-produktowa/strefa-klienta/internet/faq#documentid13021
    masz "przyznanie się do winy" jednego z dostawców neta.
    Miałem dokładnie taki problem jak opisujesz, czyli czasem przy ręcznej próbie synchronizacji zadziałało. Ze swojej strony przeprowadziłem test - ze swojego koma zrobiłem hotspota i połączyłem z kompem - i magicznie synchronizacja zaczynała działać za każdym razem. Po takim teście opisałem problem na wsparciu technicznym dostawcy neta i następnego dnia już wszystko działało.
    Więc musisz napisać na wsparcie techniczne by Ci odblokowali - zazwyczaj nie robią problemów.



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
    Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

    Strefa czasowa: UTC + 1


    Kto przegląda forum

    Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


    Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
    Nie możesz odpowiadać w wątkach
    Nie możesz edytować swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz dodawać załączników

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Sitemap
    Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group phpBB3.PL
    phpBB SEO