Pierwszy post na forum więc witam wszystkich.
Napisałem sobie takie coś. Może się komuś przyda, funkcja grająca dowolny dźwięk z zakresu dwóch oktaw.
język cpp
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
Krótki opis funkcji i argumentów:
playsn(int PIN, int OKTAWA, char DŹWIĘK, bool POLOWKA, int DLUGOSC);PIN - Pin, na którym generujemy dźwięk.
OKTAWA - Do wyboru 1(niższa) lub 2(wyższa).
DŹWIĘK - Literka odpowiadająca nutce, np. C lub D lub E lub F lub G lub A lub H lub B.
POLOWKA - Flaga podwyższająca o pół tonu jeśli jest prawdą, np. playsn(0, 1, 'F', true, 500); da dźwięk Fis lub playsn(0, 1, 'A', true, 500); da dźwięk Ais.
DLUGOSC - Czas trwania dźwięku w milisekundach.
A tu przykład jakiejś tam banalnej melodyjki:
język cpp
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
EDIT: Sorry, na czerwono jak byk pisze "Do wstawiania kodu używamy znacznika 'syntax' zamiast znacznika 'code' " i tak też zrobiłem.