Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 12 lut 2025, o 09:10


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 lis 2014, o 23:51 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 08 lis 2014
Posty: 3
Pomógł: 0

Pierwszy post na forum więc witam wszystkich.
Napisałem sobie takie coś. Może się komuś przyda, funkcja grająca dowolny dźwięk z zakresu dwóch oktaw.
Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język cpp
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


Krótki opis funkcji i argumentów:
playsn(int PIN, int OKTAWA, char DŹWIĘK, bool POLOWKA, int DLUGOSC);

PIN - Pin, na którym generujemy dźwięk.
OKTAWA - Do wyboru 1(niższa) lub 2(wyższa).
DŹWIĘK - Literka odpowiadająca nutce, np. C lub D lub E lub F lub G lub A lub H lub B.
POLOWKA - Flaga podwyższająca o pół tonu jeśli jest prawdą, np. playsn(0, 1, 'F', true, 500); da dźwięk Fis lub playsn(0, 1, 'A', true, 500); da dźwięk Ais.
DLUGOSC - Czas trwania dźwięku w milisekundach.

A tu przykład jakiejś tam banalnej melodyjki:
Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język cpp
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


EDIT: Sorry, na czerwono jak byk pisze "Do wstawiania kodu używamy znacznika 'syntax' zamiast znacznika 'code' " i tak też zrobiłem.



Ostatnio edytowano 9 lis 2014, o 10:12 przez SyntaxError, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Sitemap
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group phpBB3.PL
phpBB SEO