Wszystko zadziałało za pierwszym razem:) Pytałem trochę na wyrost bo bałem się podchodzić do FSMC. Jednak jego obsługa okazała się naprawdę prosta wbrew pozorom. Opiszę jak to u mnie wygląda. Może komuś się przyda w przyszłości.
W CubeMX wybrałem oczywiście NOR Flash/PSRAM/SRAM/ROM/LCD 1. CS podłączone do NE1, RS pod A16.
Adresy pamięci dla komend i danych:
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
Funkcje zapisu komendy i danych:
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
Jednak po pierwszych testach mam pytanie. Biblioteka UTFT oferowała bardzo przydatną funkcję
_fast_fill_16, która pozwalała na przykład szybko wypełnić ekran. Wyglądała ona tak, że raz ustawialiśmy na pinach dane i potem "banglowaliśmy" tylko pinem WR odpowiednią liczbę razy. Poniżej przykład jak to wyglądało:
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
Teraz z braku możliwości dostępu do pinu WR wpisuję w pętli for dane do LCD_RAM. Wydaje mi się, że spowalnia to cały proces. Może ktoś ma inny pomysł jak to zrealizować żeby osiągnąć poprzednią funkcjonalność.