Może rzucisz linkiem do github gdzie masz ten kod albo jakimś choć skrawkiem kodu? Bo tak to trochę ciężko cokolwiek powiedzieć.
W C++ faktycznie jest mały narzut pamięci, wprawieni w język C++ są w stanie ten narzut praktycznie zniwelować do 0.
Nie napisałem zbyt wielu aplikacji na AVR, ale nigdy nie byłem zmuszony korzystać z sterty, a w Twoim przypadku też nie widzę takiej potrzeby.
Tak jak kolega @APAP75 napisał, że stałe elementy tych ekranów można przechowywać w pamięci nieulotnej, a pola wyświetlacza z "zmiennymi zmiennymi" tylko wypełniać wartościami z RAM-u.
A co jeśli zamiast tych malloców realloców i free po prostu byś statycznie zadeklarował cały wyświetlacz w pamięci? Bo rozumiem, że pewnie alokujesz pamięć na cały wyświetlacz tak?
------------------------ [ Dodano po: 1 minucie ]ekran->pokaż(new ObiektGraficzny())
jeśli to pseudokod, a nie kod to okej, jeśli kod to unikałbym "ż" w kodzie
------------------------ [ Dodano po: 2 minutach ]Możesz mi pokazać w jaki sposób wykonujesz te dziedziczenie na wskaźnikach?
Pewnie rzutujesz różnymi strukturami, zgadza się?