Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 24 sty 2025, o 03:45


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 maja 2016, o 17:04 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 17 maja 2016
Posty: 2
Pomógł: 0

Witam, mam następujący problem, niecały rok temu kupiłem w Media Markt Lenovo y50-70, w marcu tego roku zaczęła szwankować klawiatura(raz przyciski działają a raz nie), poszedłem więc do Media Markt zgłosić wadę, sprzęt przyjęto(pracownik znalazł jeszcze wadę obudowy tzn. odstawała delikatnie w 1 miejscu + szwankujący touchpad), oczywiście Lenovo odrzuciło gwarancję, zmieniłem więc status na rękojmię która Media Markt też odrzucił. Sprawę zgłosiłem do PIH i teraz odbędzie się ich mediacja z Media Markt, ale nawet Pani w PIH powiedziała że są nikłe szanse żeby coś ugrać.
Laptop był używany tylko w domu i to nie był jakoś mocno obciążany czy coś, bardzo o niego dbałem, stąd moje pytanie czy jest jakaś możliwość jeszcze? Może ktoś ma jakiś pomysł?

Dodam że laptopa nie rozbierałem ani nie naraziłem na coś co mogło by spowodować awarię z mojej winy.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 17 maja 2016, o 18:04 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lut 2014
Posty: 293
Lokalizacja: Jaskółowo k. Warszawy
Pomógł: 9

Jeszcze jak robiłem w serwisie to naprawialiśmy lenovo ale thinkpad.
Możesz podłączyć zdjęcia obudowy i klawiatury?
Na jakiej podstawie gwarancja nie została uznana?
Masz komplet dokumentów?

_________________
POZDROWIONKA



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 17 maja 2016, o 18:19 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 17 maja 2016
Posty: 2
Pomógł: 0

Mam komplet a gwarancję odrzucił serwis COMP powołując się na uszkodzenia mechaniczne... z winy uzytkownika nie mam zdjęć a odchodzi ramka na dole matrycy delikatnie mniej więcej w połowie i nie ma 1 śrubki( nie mam pojęcia jak to się stało)



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 17 maja 2016, o 20:27 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2014
Posty: 820
Lokalizacja: Tam gdzie PYRY są
Pomógł: 64

Niestety zbyt wiele raczej nie zdziałasz.
Sklep postąpił słusznie odrzucając twoje roszczenia. Masz wybór czy skorzystać z gwarancji producenta czy dochodzić swojego na podstawie niezgodności towaru z umową (co nazywasz rękojmią ). Ale jak raz wybrałeś gwarancję to już nie możesz zmienić aż naprawa nie zostanie zakończona. A zakończona nie jest. Co więcej została podważona zasadność reklamacji.
Możesz próbować negocjować z serwisem, dogadać się jakoś. ...ale będzie to trudne bo: 1. Braki w kompletnosci obudowy (brak srubki) stawia cie na złej pozycji, 2. Serwis mówiąc wina użytkowania wie co pisze. Raczej nie mają wątpliwości.

Mediacje pih z MM raczej nic nie dadzą. Sklep tutaj akurat ma rację, a nawet jakby przyjęli sprzęt to i tak komputer trafi do serwisu na ekspertyzę /naprawę i tu odpowiedź juz znamy.

_________________
IntegraMETEO
WordCLOCK
IntegraTOUCH



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 18 maja 2016, o 12:39 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 maja 2013
Posty: 432
Lokalizacja: Gostyń / Poznań
Pomógł: 25

Niestety w tych tanich lapkach srubki z czasem same wypadają... też tak nie raz miałem... tyle ze jak tu udowodnic ze to nie ty je otwierales? niestety ale jak się kupuje budzetowy sprzet to trzeba sie z tym liczyc...
Dlatego osobiscie wole kupic dobrego laptopa poleasingowego... tak np nabylem swojego della 12,5" i5, 16GB RAM 256GBSSD, 2xUSB3.0, HDMI za 1600 brutto a poniewaz kupilem na firme to po odliczeniach wyszlo taniej niz marketowy masowy sprzet... normalnie jakbym takiego lapka chcial kupic to pewnie bym dal z 8000.
Aaa i do tego 12 miesięcy gwarancji... ;)

_________________
Podpis...



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 19 maja 2016, o 12:16 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2012
Posty: 471
Lokalizacja: ZGY/ZS
Pomógł: 30

Przechodziłem przez batalie z gwarancją w Lenovo. Jak nie zrobiłeś zdjęć przed oddaniem to ciężko będzie się wybronić, u mnie to trwało ok 6 miesięcy i lekko nie było. Serwis linii IdeaPad to kpina, poczytać możesz tutaj http://forum.atnel.pl/topic7200.html

_________________
eDiyCraft.blogspot.com



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 18 sie 2016, o 15:04 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 19 lip 2016
Posty: 2
Pomógł: 0

ja z lenovo też mam przeboje, mode y700, 21 dni po zakupie, padł, wysłany do producenta, gwarancja przyjęta, dysk wymieniony, ale sa inne problemy z grafiką, jak migający ekran, nakładające sie tło i od czasu do czasu nie działa klawiatura, pomaga restart kompa, tak jakby zawieszała się. Oczywiście pisałem do producenta bo teraz można przez neta dodstać pomoc, kazali katualizować to i owo i wszystko zrobione, ale problem pojawia się od czasu do czasu. Co więcej komp regularnie raz w miesiącu dostaje bluescreena. Windows 10. jeszcze nie robiłem aktualizacji sierpniowej 2016, zrobie to jak wróce do PL, jakby musiał kompa znów oddac:D póki co siedze w Niemczech i właśnie skonczyłem stronę dla firm elektrycznej, która wykonuje między innymi pomiary elektryczne wrocław. A dział IT to moje hobby. Tak więc ja się zastanawiam czy lenovo powinno być dopuszczone do robienia komputerów, czy to wina softu



Ostatnio edytowano 7 wrz 2017, o 13:01 przez pedzel33, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 18 sie 2016, o 16:18 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 01 lis 2013
Posty: 301
Pomógł: 32

Witam,

Niestety, ale wszystkie tańsze "budżetowe" modele laptopów, to jedno wielkie nieporozumienie. Nie ma znaczenia tu kto jest producentem. A brak śrubek, przeważnie tych niewidocznych to jest norma !!!!
Lenovo i HP są w czołówce wypuszczania bubli.

_________________
Pozdrawiam,
sq8mvy, Paweł



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Sitemap
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group phpBB3.PL
phpBB SEO