mirekk36 napisał(a):
daj sobie spokoj z tymi readeeprom writeeeprom i zainteresuj sie
dim xxxx as eram byte
a potem posluguj sie ta zmienna ja kazda inna w ramie
Ja się może odniosę do Twojej wypowiedzi Mirku. Nie da się tak. Przetestowałem. Ale można w podobny sposób o którym piszesz (chyba że miałeś na myśli to co ja za chwilkę opiszę).
Można zadeklarować zmienną powiedzmy byte ale drugą zmienną trzeba zadeklarować w pamięci ERAM. Wyglądało by to tak:
język basic4gl
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
Teraz wykonujesz operacje na zmiennej wynik a w ostatecznym rozrachunku wpisujesz do zmiennej wynik_eprom. Czyli prawidłowo będzie tak:
język basic4gl
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
Gdyby ktoś chciał zrobić to tak:
język basic4gl
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
To kompilator zgłosi błąd. Wiem bo próbowałem.