Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 19 kwi 2024, o 15:31


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 wrz 2014, o 16:54 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 lip 2013
Posty: 143
Pomógł: 1

Witam po dłuższej przerwie :)
W związku z tym że pochłonąłem wszystkie 8 części poradników o tych genialnych stworzeniach ogarnęła mnie oczywiście żądza stworzenia komet :)
Przesuwanie gradientów funkcją ws_gradient2c jest oczywiście sympatyczne i efektowne, natomiast mocno irytujące jest nakładanie się jednej komety na drugą.
Jaką metodą trzeba się posłużyć żeby dobrze mixować kolory? Wystarczy dodać składowe czy jest jakiś bardziej wyszukany sposób ? Widziałem ,że koledzy na forum osiągnęli już rewelacyjne efekty w tej materii dlatego chciałbym prosić o jakąś podpowiedź :) Nie chodzi mi nawet o gotowy kod tylko o sposób :)

_________________
sig off ;(



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 wrz 2014, o 08:22 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 22 gru 2012
Posty: 256
Lokalizacja: Rumia
Pomógł: 22

Też z tym walczę, i jak na razie jedyny pomysł na jaki wpadłem to stworzenie kolejnego bufora do drugiej komety. Nie wiem tylko czy to jest właściwe podejście, czy istnieje właśnie jakiś bardziej wyszukany sposób :)

_________________
http://www.marcingibas.pl



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 23 wrz 2014, o 09:50 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 lip 2013
Posty: 143
Pomógł: 1

Kombinuję i kombinuję ale na chwilę obecną przerobiłem tylko oryginalną funkcję w ten sposób że sumuję wartości poszczególnych komórek składowych. Działa dobrze ale dla kolorów podstawowych. Gradienty wyglądają nienaturalnie :(. Jakieś sugestie jak to ugryźć?


Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.



---------------- EDIT ---------------------

Rozumiem swój błąd ... w przypadku gradientów w przypadkowy sposób przeładowywałem zmienną 8 bitową tworząc dziwne składanki kolorów, dla ciekawych przedstawiam poprawioną funkcję .

Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.

_________________
sig off ;(



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Sitemap
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group phpBB3.PL
phpBB SEO