Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 28 mar 2024, o 11:27


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 sie 2014, o 23:53 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 04 sie 2014
Posty: 3
Pomógł: 0

Witam.

Jestem początkującym.

Dziś uruchomiłem płytkę firmy ATNEL ATB-1.04 po raz pierwszy. Wszystko wydawałoby się w porządku. W programie mkAVR Calculator wykryło mi płytkę w prawym dolnym rogu, wykryło FT232R i wykryło mój procesor AtMega32. Wybór programatora padł na ATB-FT232R. Ustawiłem w FUSY UPROSZCZONE wewnętrzny oscylator na 8Mhz i wyłączyłem JTAG poprzez ZAPIS, FUSEBITY i wykonaj.

Niestety gdy odłączyłem płytkę i podłączyłem ją po raz drugi mkAVR Calculator niestety nie może wczytać moje procesora ATMega32. Wczytuje się prawe dolne okienko a także ATB-EVB 1.04. Niestety wyskakuje mi okienko "System nie może odnaleźć określonej ścieżki" w konsoli AVRDUDE.

Dodam tylko, że komunikat wyskakuje niezależnie od tego, czy uruchomię mkAVR Calculator jako admin czy też nie.

Co robię źle ?



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 5 sie 2014, o 00:18 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2013
Posty: 288
Ostrzeżenia: -2
Pomógł: 23

Wejdź w zakładkę w MkAvrCalkulatorze na "USTAWIENIA".
Na dole masz przycisk "INSTALUJ" AVRDUDE.

Po tej operacji już będzie już działać.

Pozdrawiam


Autor postu otrzymał pochwałę


Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 5 sie 2014, o 09:29 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 04 sie 2014
Posty: 3
Pomógł: 0

Dzięki, swoją drogą wgrywałem AVRDUDE kiedyś, nie wiem czemu mkAVR Calculator zgłupiał.

Nie domyśliłbym się, gdyby nie pomoc. Skoro otwiera się konsola AVRDUDE to nie ma AVRDUDE ? Dziwne.

Na szczęście już po problemie.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 5 sie 2014, o 09:34 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 paź 2011
Posty: 27212