Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 28 mar 2024, o 16:03


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 lip 2015, o 00:38 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 22 mar 2015
Posty: 21
Zbananowany użytkownik

Pomógł: 0

Witam
Potrzebuję pomocy, oczywiście jestem początkującym programistą :lol:
I jak to zwykle bywa u początkujących, pojawił się problem, mianowicie :
moja maleńka ATmega8 , jest widziana przez mkavrcalculator.Można tym programikiem wszystko z nią robić, zmieniać fusy z 1Mhz na 8 i z powrotem.Mkavr rozpoznaje procesorek, można zapisywać, odczytywać itd. słowem ok.W eclipse kompiluje bez błędów, ale kiedy trzeba zaprogramować procesor wyskakiwał mi taki komunikat.
avrdude: error: no usb support. please compile again with libusb installed.
avrdude finished

W/g poradników , wskazałem mu ścieżkę do AVRDUDE (ręcznie)
Teraz przy próbie wgrania programiku (miganie diodą) eclips wyrzuca dziwny komunikat:
Compiled special for http://forum.atnel.pl (v5.11.1)
avrdude finished

Ten komunikat zrozumiałem następująco:
Nazywam się Eclipse, już nie wiem na co choruję, chcę do gabinetu doktora M.Kardasia.
A skąd ja mu teraz wezmę w/w doktora??!!!
Jestem w poczekalni i może znajdzie się jakiś doktor co pomoże mojemu eclipsowi?
Nie ładuje wsadu.Poza tym wszystko ok.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 28 lip 2015, o 04:14 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 paź 2011
Posty: 27212
Lokalizacja: Szczecin
Pomógł: 1041

Jaki masz dokladnie programator .... ? ... tego nie napisales

Podales w eclipse sciezke do avrdude ... ale jaka sciezke ??? ... do jakiego avrdude ?

_________________
zapraszam na blog: http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV www.youtube.com/mirekk36 ]



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 28 lip 2015, o 10:35 
Offline
Nowy