Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 25 kwi 2024, o 14:17


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 lut 2018, o 18:44 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 13 kwi 2016
Posty: 22
Pomógł: 1

Witam.

Tym razem przychodzę z niedziałającym programem MKbootloader w wersji 2.0.0 build 11 (demo). Kiedyś miałem plik z licencją, ale gdzieś "przehandlowałem" :) i nie ma... Tak czy siak w wersji demo powinna działać konfiguracja i generowanie BLS (w otwierającym się nowym okienku), zgadza się? Jestem niemal pewien, że kiedyś mi to działało, a dzisiaj uruchomiłem MKbootloader, by wygenerować źródła bootloadera w celu porównania z AVR109 oraz STK500v2 (zgłębiam temat bootloadera) i... i klops. Program się uruchamia, dodatkowe okienko z reklamą również, mogę konfigurować sposób resetowania procka, wskazać plik do wstrzyknięcia (max 1kB), wykryć porty COM, kliknąć info (brak odpowiedzi, bo nie mam BLS'a), ale gdy kliknę w "INSTALL", program chyba się zamraża, bo nic już w głównym oknie nie reaguje. Wszystko działa oprócz otwarcia okienka z konfiguracją BLS.

Miał ktoś taki lub podobny problem? Nie mam zielonego pojęcia, co może blokować ten program.

Pozdrawiam.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 10 lut 2018, o 14:48 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2014
Posty: 1475
Pomógł: 167

skandal_obyczajowy napisał(a):
program chyba się zamraża, bo nic już w głównym oknie nie reaguje. Wszystko działa oprócz otwarcia okienka z konfiguracją BLS.
A przypadkiem nie otwiera Ci się okienko poza głównym ekranem i go nie widzisz?

--
Pozdrawiam,
Robert

------------------------ [ Dodano po: 6 minutach ]

Wywal z rejestrów (regedit-em) wpisy dotyczące bootloadera (HKEY_CURRENT_USER/Software/MkBootLoad) i zobacz czy zadziała.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 10 lut 2018, o 20:13 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 13 kwi 2016
Posty: 22
Pomógł: 1

rskup napisał(a):
A przypadkiem nie otwiera Ci się okienko poza głównym ekranem


Nie, nie otwiera się. Sprawdziłem na obu monitorach... To była jedna z pierwszych rzeczy, jakie sprawdziłem :)

rskup napisał(a):
Wywal z rejestrów (regedit-em) wpisy dotyczące bootloadera (HKEY_CURRENT_USER/Software/MkBootLoad) i zobacz czy zadziała.


Wywaliłem z rejestru, ale to niestety nie pomogło :/ Zupełnie nie mam pomysłu, co mogłoby być źle (np. w systemie, bo to prawie na pewno nie jest wina programu).

PS. Jest też plus poszukiwania błędu, bo znalazłem licencję na program! Oczywiście to nie rozwiązało problemu, ale nieco poprawiło humor :)



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 10 lut 2018, o 23:11 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2013
Posty: 120
Lokalizacja: Koło
Pomógł: 6

Zapewne próba ponownego zainstalowania programu jak również próba uruchomienia jako administrator lub w trybie kompatybilności z inną wersją systemu też była przez Ciebie podejmowana?

_________________
Kompleksowa realizacja ogrodów



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 10 lut 2018, o 23:36 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 13 kwi 2016
Posty: 22
Pomógł: 1

Panowie, jestem już nawet po ponownej instalacji Windows 10 (od zera). MKBootLoader nadal nie chce działać... :/ Tak, sprawdzałem wszystkie możliwe opcje zgodności z wcześniejszymi wersjami systemów Windows. Sprawdzałem w trybie administratora... Najgorsze jest to, że nie potrafię sobie przypomnieć, który system operacyjny miałem zainstalowany, gdy mi ten program jeszcze działał. A odnośnie instalacji programu nic nie wiem... Ściągnąłem Softpack_ATB, rozpakowałem, skopiowałem lic.dat do folderu, a nastepnie uruchomiłem plik exe. Nie ma możliwości instalacji tego programu.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 10 lut 2018, o 23:43 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2013
Posty: 120
Lokalizacja: Koło
Pomógł: 6

Podziwiam Twoje zdeterminowanie, ale niestety nie potrafię na szybko podpowiedzieć. Spróbuj zatem skontaktować się z Mirkiem i może on Ci coś doradzi. Wygląda to tak jakby, być może, brakowało Ci jakiś bibliotek systemowych. Mam win10 64bit i nie mam z programem żadnych problemów. Spróbuj ewnetualnie na innym kompie odpalić program i swoją licencję.

_________________
Kompleksowa realizacja ogrodów



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 10 lut 2018, o 23:46 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 13 kwi 2016
Posty: 22
Pomógł: 1

Spróbuję najpierw na innym komputerze, ale to dopiero w poniedziałek, bo w domu został już tylko GNU/Linux. W każdym razie bardzo dziękuję za chęć pomocy. Jeśli uda mi się ustalić (i być może usunąć) problem, przyjdę się pochwalić.

Pozdrawiam!



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 11 lut 2018, o 00:10 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 25 lip 2013
Posty: 2562
Pomógł: 126

Sprawdź na wirtualnej maszynie. Obrazy do testów ściągniesz z Microsoftu. Calc działał mi i na 7ce i na 10tce.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 12 lut 2018, o 09:03 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 13 kwi 2016
Posty: 22
Pomógł: 1

Witam ponownie. Już jestem w pracy, więc szybciutko sprawdzam MKBootLoader...

Obrazek

Jak widać uruchomił się poprawnie, co mnie nijak nie zbliża do rozwiązania problemu :)



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 8 mar 2018, o 21:10 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 13 kwi 2016
Posty: 22
Pomógł: 1

Witam. Miałem sprawdzić działanie programu na wirtualnej maszynie, ale jakoś nie było mi po drodze. Na szczęście pośrednio odkryłem przyczynę złego działania programu. Program nie wyświetla dodatkowego okienka, gdy do komputera mam podłączone dwa monitory... Tak, tak, odłączenie dowolnego z nich lub wyłączenie w panelu Nvidia powoduje, że program zaczyna się zachowywać zupełnie poprawnie! Nie wiem, czy to jest wina jakiegoś chochlika w sterownikach, czy może jakieś bardzo drobne niedociągnięcie w programie, ale już potrafię sobie z tym poradzić. Bardzo dziękuję wszystkim za zainteresowanie oraz próby pomocy, a w szczególności Mirosławowi K. za błyskawiczną odpowiedź na moją prywatną wiadomość ;)

Pozdrawiam!



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Sitemap
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group phpBB3.PL
phpBB SEO