Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 28 mar 2024, o 14:31


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 lut 2018, o 15:42 
Offline
Nowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 paź 2017
Posty: 18
Lokalizacja: Ie
Pomógł: 0

Witam. Jestem początkujący. I jak to pan Mirek mówił w którymś ze swoich filmikach wpadłem w spirale zakupów. Mam pełno gratów do Raspberry Pi oraz arduino (książki czujniki itp). W zeszłym roku zakupiłem zestaw składający się z bluebooka oraz programatora ATBusbasp. Teraz przymierzam się do zakupu "Green booka". Pytanie mam takie. Co warto kupić do dalszej nauki. Teraz Waham się co do zakupu. Nie wiem czy warto kupić zestaw ATB AVR ANDROMEDA. Czy tez odpuścić i dalej używać płytki stykowej. Może miał już ktoś podobny problem i poradzi co wybrał i dlaczego? W końcu to nie mała kasa. Druga sprawa to, to co znajduje się w owym zestawie? gdzie mogę znaleźć info na temat samego zestawu, tzn co jest na pokładzie? Widziałem na kanale YT ostatnio dużo przewija sie o menu, czyli enkoder i LCD w użytku. Czy standardowo taki enkoderek jest na pkładzie andromedy?



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 12 lut 2018, o 15:52 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 lip 2017
Posty: 140
Pomógł: 6

Podstawowa wersja pakietu ANDROMEDA zawiera:

Zestaw ATB standard w wersji 1.05a
Dioda nadawcza podczerwieni
Rezystor 10 K na potrzeby ADC (0,125 W)
Pełna licencja na program MkAvrCalculator
Pełna licencja na program MkBootloader
Pełna licencja na program Mk MENU Generator PERSONAL LINK

Zawartość zestawu ATB

1. Programator sprzętowy USBasp
2. Przetwornica ATB-PWR3 - wybór zasilania +5 V / +3,3 V (możliwość osadzenia ATB-LION)
3. Przejściówka USB/RS232 - układ FT232RL (pełny RS232 oraz RS485)
4. Mikrokontroler ATmega32A (w każdej wersji zestawu)
5. Wymienny rezonator kwarcowy z podstawką - 11,0592 MHz
6. Przycisk RESET