Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 29 mar 2024, o 00:17


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Grupa AVR na FB
PostNapisane: 13 sty 2018, o 09:48 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 28 maja 2016
Posty: 469
Lokalizacja: Katowice
Pomógł: 1

Cześć. Miałem wczoraj przyjemność poprosić kolegów jednej z grup na fb zajmującą się AVRkami o pomoc i powiem Wam,że nie było to miłe przeżycie. Ja jestem początkującym i postanowiłem dopytać o kod pętli for , oraz funkcji przyjmującej argumenty. Utwierdziłem się w Przekonaniu ,że forum Atnel , to jest najlepsze forum we wszechświecie. :D . na fb kilka osób podpowiadało, ale były też osoby, starzy wyjadacze, którzy zrównali mnie z ziemią. Zostałem zwyzywany od gamoni i nic nie umiejących. W poście przedstawiłem mój kod i prosiłem o podpowiedzi. Co chwila odsyłali mnie do lektury,żeby się dokształcić. Wydawało mi się,że taki grupy pasjonatów są tworzone między innymi, po to aby dzielić się swoimi projektami, ale również aby podpowiadać mniej zorientowanym w temacie. Ech szkoda słów...
Tutaj jeszcze coś takiego mnie nie spotkało i zawsze dostaję cenne wskazówki. Chwała administratorom za taki porządek na tym forum :) :) :)
Pozdrawiam Wojtek

_________________
Nikt nie mówił,że będzie łatwo...



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 13 sty 2018, o 11:34 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 gru 2013
Posty: 121
Pomógł: 16