Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 28 mar 2024, o 14:24


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 gru 2017, o 14:04 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 04 lut 2017
Posty: 14
Pomógł: 0

Problem mam taki: chcę aby program na konkretne zdarzenie zareagował jakimś dźwiękiem ale tak żeby był tylko odtworzony jakiś dźwięk bez żadnego playera. Np klikam buttona i słyszę klik.

-- wczoraj, o 14:04 --

Nikt czegoś takiego nie robił ? Czy może moje pytanie świadczy o tym że jestem bardziej zielony niż trawka na łące?



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 11 gru 2017, o 19:10 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2015
Posty: 38
Pomógł: 9

Poczytaj sobie o bibliotece mmsystem.h

Aby odtworzyć dzwięk trzeba użyć funkcji
Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język cpp
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


i tyle ;)

A i jeszcze coś więcej o niej



Ostatnio edytowano 11 gru 2017, o 22:00 przez jar800v, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 11 gru 2017, o 20:07 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 04 lut 2017
Posty: 14
Pomógł: 0

Dziękuję. Wyszperałem w internecie jeszcze takie coś:

PlaySound(pszSound, PCHar; hmod: HMODULE; fdwSound: DWORD);

Oto wyjaśnienie jej parametrów:

pszSound - Oznacza nazwę pliku lub pozycji rejestru.
hmod - jeżeli plik nie jest ładowany z zasobu ta wartość powinna mieć wartość 0.
fdwSound - określa tzw. flagi. W tym miejscu możesz wstawić:
SND_ALIAS - pozycja jest odgrywana z rejestru.
SND_FILMENAME - plik odgrywany jest z dysku.
SND_RESOURCE - plik odgrywany jest z zasobu.
SND_PURGE - Polecenie to kończy odtwarzanie plików muzycznych.
SND_ASYNC - odtwarzanie odbywa się równocześnie z działaniem aplikcaji.
SND_LOOP - odtwarzanie następuje w sposób ciągły
Jak znajdę chwilę to wszystko posprawdzam.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 15 sty 2018, o 21:39 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 23 cze 2014
Posty: 54
Pomógł: 0

jar800v napisał(a):
Poczytaj sobie o bibliotece mmsystem.h

Aby odtworzyć dzwięk trzeba użyć funkcji
Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język cpp
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


i tyle ;)

A i jeszcze coś więcej o niej
To chyba nie ten język....



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 15 sty 2018, o 21:40 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 23 cze 2014
Posty: 54
Pomógł: 0

danielsq napisał(a):
Dziękuję. Wyszperałem w internecie jeszcze takie coś:

PlaySound(pszSound, PCHar; hmod: HMODULE; fdwSound: DWORD);

Oto wyjaśnienie jej parametrów:

pszSound - Oznacza nazwę pliku lub pozycji rejestru.
hmod - jeżeli plik nie jest ładowany z zasobu ta wartość powinna mieć wartość 0.
fdwSound - określa tzw. flagi. W tym miejscu możesz wstawić:
SND_ALIAS - pozycja jest odgrywana z rejestru.
SND_FILMENAME - plik odgrywany jest z dysku.
SND_RESOURCE - plik odgrywany jest z zasobu.
SND_PURGE - Polecenie to kończy odtwarzanie plików muzycznych.
SND_ASYNC - odtwarzanie odbywa się równocześnie z działaniem aplikcaji.
SND_LOOP - odtwarzanie następuje w sposób ciągły
Jak znajdę chwilę to wszystko posprawdzam.
Witaj. I jak rozwiązałeś problem z odtwarzaniem dźwięku w tle ?



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Sitemap
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group phpBB3.PL
phpBB SEO