Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 29 mar 2024, o 15:23


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 cze 2017, o 21:54 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sie 2015
Posty: 205
Lokalizacja: UK
Pomógł: 10

Witam szanownych użytkowników forum, :)
Po wielu godzinach pracy poddałem się i postanowiłem zasięgnąć pomocy osób bardziej doświadczonych w Delphi ode mnie. Jestem praktycznie początkujący jeżeli chodzi o aplikacje na Windowsa.
Wszystko na PC zrobione jest na podstawie poradników Mirka natomiast po stronie uC zastosowałem komunikację AT z Greenbooka.

Za pomocą aplikacji na PC wysłam prostą komendę do uC, następnie urządzenie przechodzi w stan badania 2 przycisków i zależnie od wciśnięcia wysyłana jest odpowiedź jako string "TRUE" lub "FALSE" z powrotem do aplikacji. Do tej pory wszystko jest ok. Nastepnie string jest parsowany w programie i label obok przycisku zmienia się na TRUE lub FALSE (zdjęcie poniżej).

Obrazek

Niestety działa to tylko raz po nawiązaniu połączenia. Aby jeszcze raz sprawdzić stan przycisków, muszę zamknąć i otworzyć comport. Dane na 100% są wysyłane poprawnie. Potwierdzają to diody na ATB i terminal. Po prostu DataPacket analizuje je tylko za pierwszym razem.

Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język delphi
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


Obsługa komendy AT ze strony ATmegi:
Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam, ;)
Michał

_________________
MMT Technologies



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 25 cze 2017, o 00:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 paź 2011
Posty: 27212
Lokalizacja: Szczecin
Pomógł: 1041

Makowka napisał(a):
if tab[0] = 'ans_tf' then begin