Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 20 kwi 2024, o 12:07


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 cze 2017, o 14:07 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2015
Posty: 50
Pomógł: 0

Witajcie,

Dziś znów walczę z STM32F4 Discovery. Ściągnąłem paczkę przykładów ze strony producenta tzw. board firmware package: http://www.st.com/en/embedded-software/stsw-stm32068.html
Na dobry początek spróbowałem wgrać wsad przy użyciu ST-LINK Utlility. Załadowałem plik .hex i wszystko śmiga. Chciałbym teraz odpalić projekt w eclipsie, trochę pozmieniać i znów załadować.
No i tutaj pojawia się problem. Stworzyłem projekt, w ramach testów skompilowałem, działało, więc zacząłęm zastępować pliki. Na pierwszy ogień poszły pliki .c (wraz z main.c) oraz .h (wraz z main.h)
Kod:
[i] firmware_package\STM32F4-Discovery_FW_V1.1.0\Project\Audio_playback_and_record\src oraz \inc[/i]
do workspace'a:
workspace\Audio_3\src oraz \include.
Następnie plik startup_stm32f4xx.s skopiowałem i zmieniłem rozszerzenie na .S żeby widział je eclipse.
Następnie jeszcze sporo innych plików (jak kompilator wywalał error, że nie znalazł jakiegoś zadeklarowanego w #include pliku to go szukałem i kopiowałem). Tak doszedłem do takiej postaci:
Obrazek

Znacie może jakis tutorial, jak można importować projekt do eclipse? Które pliki dokładnie? Próbowałem też zaimportować program z STM32Cubemx, ale również bez skutecznie. Szczerze mówiąc nie wydawało mi się, że już na takim etapie będą problemy. :(



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 14 cze 2017, o 16:16 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 paź 2011
Posty: 8583
Pomógł: 337

zainstaluj w eclipse plugin cubeMX
wiele zależy od tego jakiego używasz kompilatora i której wersji HAL i CMSIS
dlatego ze jest duża rozbieżność w potrzebach różnych środowisk

warto zdecydować się na COIDE czy TrueStudio oba na eclipse
ja uzywam VS2015 i pluginu VGDB oraz MDK

------------------------ [ Dodano po: 1 minucie ]

zainstaluj w eclipse plugin cubeMX
wiele zależy od tego jakiego używasz kompilatora i której wersji HAL i CMSIS
dlatego ze jest duża rozbieżność w potrzebach różnych środowisk

warto zdecydować się na COIDE czy TrueStudio oba na eclipse
ja uzywam VS2015 i pluginu VGDB oraz MDK , nie staram się importować plików projektów
bo łatwiej napisać nowe

zykle zaczyna się od importowania pliku main.c i przepatchowaniu inklud podstawowych bibliotek oraz dopiero
import dodatkowych zewnętrznych bibliotek

_________________
[b]San Escobar! Patria mia! Tu eres como la salud.[/b]



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Sitemap
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group phpBB3.PL
phpBB SEO