Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 28 mar 2024, o 12:49


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 maja 2017, o 14:47 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 27 kwi 2017
Posty: 20
Pomógł: 0

Witam,
Jestem początkującym w sprawach programowania AVR i troche jeszcze nie ogarniam pewnych rzeczy, teraz mam mianowicie taki problem>
Aktualnie przerabiam temat multipleksowanie LED z niebieskiej książki Pana Mirka no i sprawa jest taka: napisałem ten program, który jest opisany w książce, wszystko pięknie działa no i wydawało mi się, że coś tam zrozumiałem po którymś już uruchomieniu i przeanalizowaniu kodu ale gdy chciałem sobie na szkielecie tych bibliotek zrobić np zegar to trochę się zgubiłem. Mianowicie po kilkunastu próbach zmiany kodu pomysły się skończyły i nie wiem w sumie co należy zmodyfikować żeby nie pojawiało się już odliczanie minuty tylko właśnie zegar.
Jeżeli ktoś ma pomysły to prosze o podpowiedzi co z tym fantem zrobić

PS. Jeżeli za mało szczegółów to dajcie znać

Z góry dzięki za odp



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 17 maja 2017, o 15:05 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 cze 2014
Posty: 855
Lokalizacja: pod Warszawą
Pomógł: 58

cześć
napisz jak chcesz zrobić ten zegar. Czas będziesz odczytywał z jakiegoś scalaka RTC czy jak?

_________________
Pomóżcie mi stanąć na nogi



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 17 maja 2017, o 15:12 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 27 kwi 2017
Posty: 20
Pomógł: 0