Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 29 mar 2024, o 09:38


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 gru 2013, o 08:52 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 24 sty 2012
Posty: 1469
Pomógł: 56

Yoker napisał(a):
Dzięki za słuszną radę :). Teraz wszystko ładnie przesyła. Będę próbował z wartościami 10 bitowymi.

Możesz zrobić tak samo tylko użyć inne funkcji do konwersji... ;-)
W każdym razie już wiesz w czym był błąd to można i funkcję do przesyłania przerobić tak żeby przesyłała liczby.
Ostatecznie to i tak nie ma znaczenia bo przecież "po kabelku" lecą bity a potem to tylko kwestia interpretacji co
te bity oznaczają.

_________________
Jestem początkujący i moje porady mogą być błędne



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 17 gru 2013, o 10:14 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 30 lis 2013
Posty: 26
Pomógł: 0

Zgadza się :) można zrobić to odwrotnie ale nie ma to znaczenia :). Muszę przygotować docelowo tor pomiarowy bo sygnał jaki będę mierzył będzie dość zaszumiony i posiadał składową stałą. Również będzie miał dość niską amplitudę rzędu mV.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 19 sty 2014, o 12:59 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 28 lis 2011
Posty: 9
Pomógł: 0

Witam!

Próbował ktoś może wykorzystać RFM73 z procesorami M32 i M64? Kombinuję właśnie, aby uzyskać komunikację, zgodnie z kodem, który umieścił wireless na początku, ale póki co kończy się to wszystko porażką. Czy jest coś na co powinienem zwrócić szczególną uwagę jeśli chodzi o te biblioteki na M64? W bibliotece od Mirka jest zdefiniowane software'owe SPI więc teoretycznie nie powinno być problemów. Nie wiem sam...



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 19 sty 2014, o 18:25 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 14 maja 2012
Posty: 518
Pomógł: 6