W linii gdzie widnieje:
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
dodaj na końcu:
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
Co do błędów kompilacji to wywal z kodu w funkcji dataReceived linie z wywołaniem putBuffer (tej funkcji nie ma w przykładzie ona wysyłała odebrane dane przez uart, więc usunąłem ją z przykładu). Sam sobie wymyśl co zrobisz z danymi

. To co mi się nasuwa to zajrzałeś do dokumentacji? Bo kolejny błąd jest związany z brakiem włączenia odbiornika. Powinieneś to zrobić w preferencjach projektu (w Eclipse: Properties->C/C++ Build->Settings->AVR Compiler->Symbols). Dodaj tam MAN_RXENABLED. W taki sam sposób możesz definiować inne opcje. Więcej w dokumentacji

PS. Oczywiście możesz zrobić to w pliku manchester_lib.h (#define MAN_RXENABLED), ale nie polecam tego sposobu. Wg. mnie to tak jak byś definiował F_CPU w kodzie

W Pierwszym poście poprawiłem załącznik. Powinien już chodzić na 328P. Dodatkowo poprawiłem komentarze w przykładach, aby nie myliły.
PS2. Zapomniałem. Dodaj jeszcze MAN_CHEAPRF jeśli korzystasz z tych tanich modułów, bo inaczej nic nie odbierzesz
